Contact

U kunt gemeente Reusel-De Mierden op de volgende manieren bereiken:

Telefonisch

Maandag, woensdag en donderdag: 9.00 - 17.00 uur
Dinsdag: 9.00 - 19.00 uur 
Vrijdag: 9.00 - 12.30 uur

0497 650 - 650

Calamiteiten (buiten kantooruren / weekend): 06 - 53 33 39 72

E-mail

U kunt ons een e-mail sturen via gemeente@reuseldemierden.nl

Schrijf ons

Postbus 11
5540 AA Reusel

Afspraak maken

  • Loket Burgerzaken: U hoeft hiervoor geen afspraak te maken. U kunt binnenlopen binnen de openingstijden van burgerzaken.
  • Loket van A tot Z: voor vragen over o.a. welzijn, wonen, zorg en inkomensondersteuning
  • VTH de Kempen: voor vragen over vergunningen, toezicht en handhaving
  • College van B&W: een afspraak met een collegelid verloopt via het bestuurssecretariaat

Voor al uw overige vragen kunt u onderstaand formulier invullen:

Velden met een sterretje zijn verplichte velden.

Contactgegevens

Overige

Uw persoonsgegevens worden alleen gebruikt om u van het antwoord of de informatie te kunnen voorzien naar aanleiding van uw vraag of opmerking.