Contact

U kunt ons op de volgende manieren bereiken:

Telefonisch

Maandag, dinsdag woensdag en donderdag: 9.00 - 17.00 uur
Vrijdag: 9.00 - 12.30 uur

0497 - 650 650

Calamiteiten (buiten kantooruren / weekend): 06 - 53 33 39 72

E-mail

gemeente@reuseldemierden.nl

Adres

Postbus 11
5540 AA Reusel

Afspraak maken

  • Loket Burgerzaken: tijdelijk alleen op afspraak. Een afspraak maken kan via 0497 - 650 001 of 0497 - 650 002. 
  • Loket van A tot Z: voor vragen over welzijn, wonen, zorg en inkomensondersteuning
  • VTH de Kempen: voor vragen over vergunningen, toezicht en handhaving
  • College van B&W: een afspraak met een collegelid verloopt via het bestuurssecretariaat

Heeft u vragen voor de gemeente?

Om uw vraag te beantwoorden, is het nodig met u in contact te komen. Daarom vragen wij uw naam, telefoonnummer en e-mailadres. In verband met onze dienstverlening kan het zijn dat we aanvullende (persoons-)gegevens nodig hebben. In sommige gevallen kunnen wij daar dus om vragen. Anonieme brieven en/of e-mails worden niet in behandeling genomen.

Contactformulier

Velden met een sterretje zijn verplichte velden.

Contactgegevens
Overige

Uw persoonsgegevens worden alleen gebruikt om u van het antwoord of de informatie te kunnen voorzien naar aanleiding van uw vraag of opmerking.