Openingstijden

Loket burgerzaken

Let op: we werken door de maatregelen van het RIVM op afspraak. Een afspraak maken kan via 0497 - 650 001 of 0497 - 650 002.

Maandag t/m vrijdag: 9.00 - 12.30 uur
Dinsdag ook van 12.30 - 19.00 uur

Wij vragen u om zo veel mogelijk met PIN te betalen. Via onze website kunt u veel zaken online regelen. Selecteer bij ‘Alle producten en diensten’ op de homepagina het gewenste product, bijvoorbeeld een geboorte- en overlijdensaangifte, het doorgeven van een verhuizing of een uittreksel persoonsgegevens BRP.

Receptie gemeentehuis

Voor het ophalen van PMD- en luierzakken en algemene vragen.

Maandag, woensdag en donderdag van 09.00 - 17.00 uur
Dinsdag van 09.00 - 19.00 uur
Vrijdag van 09.00 - 12.30 uur

Telefonisch bereikbaar

Maandag, dinsdag, woensdag en donderdag van 09.00 - 17.00 uur
Vrijdag van 09.00 - 12.30 uur

Telefoonnummer: 0497 - 650 650

Afwijkende openingstijden

Op feest- en andere bijzondere dagen kunnen de openingstijden afwijken. De actuele openingstijden ziet u op de beginpagina.