Wil jij echt het verschil maken? Werken in een ambitieuze organisatie met korte lijntjes en Brabantse gezelligheid? Kom dan je talenten inzetten binnen onze gemeentelijke organisatie als facility manager interne dienstverlening!

Solliciteer direct

24 uur

Max. €4.752,-

HBO

Wat ga je doen?

Als gemeente vinden we het belangrijk om onze dienstverlening op orde te hebben en onze zaken goed te regelen. Jouw brede en diverse takenpakket is erop gericht het werken en verblijven van mensen in het gemeentehuis zo goed mogelijk te laten verlopen, zodat er sprake is van een gastvrije, gezonde en veilige werk- en ontmoetingsplek, of dat er nu in het gemeentehuis óf elders gewerkt wordt.

Je beheert contracten, onderhoudt contacten met leveranciers en beheert de budgetten voor automatisering en facilitaire zaken en hebt een belangrijke rol bij inkoop en aanbestedingen ten behoeve van de interne organisatie, zoals het opstellen van een inkoopstrategie of het schrijven van (beleids)voorstellen ter besluitvorming.

Verder organiseer je ICT-hulpmiddelen en werkplekken voor gebruikers, stem je het dagelijks beheer van het gebouw met de receptie en bodes af en draag je zorg voor een adequate toegangsbeveiliging en schoonmaak.

Wat krijg je daarvoor terug?

Onze arbeidsvoorwaarden zijn voor een groot deel vastgelegd in de CAO Gemeenten. Die kan je online bekijken maar wij zetten de belangrijkste punten hier al voor je op een rij:

  • € 3.317,- – € 4.752,- bruto per maand, op basis van 36 uur per week (indicatief schaal 9 in de CAO)* en een kilometervergoeding van € 0,23.
  • Een Individueel Keuze Budget van 17,05% van je bruto salaris. Dat kan je laten uitbetalen, besteden aan een opleiding of inruilen voor vakantie-uren.
  • De mogelijkheid om hybride te werken met flexibele uren.
  • Volop opleidingsmogelijkheden en de kans om te blijven groeien in je functie en de organisatie.
  • Een werkgeversbijdrage in de kosten van de zorgverzekering, ongeacht je zorgverzekeraar.
  • Een extra uitkering van netto € 621,- per jaar o.b.v. 36 uur.
  • De mogelijkheid om een arbeidsongeschiktheidsverzekering af te sluiten bij Loyalis met ten minste 20% korting én een tegemoetkoming kosten arbeidsongeschiktheidsverzekering van de werkgever (CAO-tientje).

* Voldoe je nog niet aan alle functie-eisen? Geen probleem! Dan werk je het eerste jaar in schaal 8.

Het betreft hier een nieuwe functie waarbij je start met een dienstverband van één jaar. De functie moet nog definitief gewaardeerd worden.

Wat vragen wij van jou?

Wij zijn op zoek naar iemand die zin heeft om in deze veelzijdige functie de handen uit de mouwen te steken voor onze gemeente. We verwachten dat je al kennis en ervaring hebt opgedaan in het organiseren van de dienstverlening binnen een professioneel gastvrije en dienstverlenende omgeving en dat je goed kunt samenwerken met je collega’s. ‘Samen doen’ staat in onze gemeente namelijk voorop. We kijken naar kennis en kunde, maar vinden het minstens zo belangrijk om te weten wie jij bent als persoon.

Hier worden wij extra blij van:

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau, bijvoorbeeld op het gebied van facility management;
  • Je hebt affiniteit met ICT, goede digitale vaardigheden en bent snel thuis in diverse applicaties;
  • Je hebt een open, positieve houding, denkt in mogelijkheden en bent gewend om te schakelen tussen diverse taakvelden en daarbij het overzicht te behouden;
  • Je communiceert gemakkelijk, komt met creatieve adviezen en weet deze op schrift en in woord goed over te brengen en te presenteren.

Solliciteren

Ben jij enthousiast geworden en denk je dat je past bij de functie? Solliciteer dan voor 11 mei.

Solliciteer nu

Wil je meer informatie over de vacature? Bel dan teamleider Leonie van den Borne via telefoonnummer 0497 - 650 650. Voor vragen over de procedure kun je terecht bij Team P&O Reusel-De Mierden via vacature@reuseldemierden.nl of telefoonnummer 088-4970841.

De vacature wordt zowel intern als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar een interne kandidaat. De sollicitatiegesprekken vinden plaats in week 14/15.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Hoe is het om voor Reusel-De Mierden te werken?

Lees de verhalen van medewerkers en ontdek het.
  • Dirk Bierens

    Technisch ondersteuner Ruimtelijk Beheer. "Elke opdracht is een nieuwe uitdaging. Leuk!"

  • Tessa van Dooren

    Beleidsmedewerker Cultuur en Vrijwilligers: "Iedereen helpt elkaar vooruit."

  • Addie Michiels

    Medewerker informatiebalie: "Ik heb het hier al 27 jaar naar mijn zin."