Heb je je stempas niet ontvangen, ben je hem kwijt, of is deze beschadigd? Vraag dan zo snel mogelijk een vervangende stempas aan.

Wat moet ik doen?

Je kunt een vervangende stempas digitaal of schriftelijk aanvragen tot vrijdag 10 maart, 17.00 uur. Let op! Vraag alleen een vervangende stempas aan als je zeker weet dat je hem kwijt bent of dat deze zodanig beschadigd is dat je hem niet meer kunt gebruiken! De oude stempas wordt direct ongeldig verklaard. Deze kun je dus niet meer gebruiken.

Persoonlijk

Je kunt een vervangende stempas persoonlijk aanvragen tijdens de openingstijden van de gemeentebalie. Dit kan tot uiterlijk dinsdag 14 maart 12.00 uur.

Digitaal

Om digitaal een vervangende stempas aan te vragen, heb je DigiD nodig. Als je die nog niet hebt, kun je deze aanvragen via www.digid.nl(externe link).

Nieuwe stempas aanvragen

Schriftelijk

Vul onderstaand formulier in en verstuur dit naar de gemeente. Stuur een kopie van je identiteitsbewijs en (indien mogelijk) jouw stempas mee. We maken een vervangende stempas en sturen die naar je huisadres.

Contactpersonen

Loket burgerzaken

Heeft deze informatie u geholpen?