Klacht indienen
Als u vindt dat u niet netjes bent behandeld door een ambtenaar of bestuurder, dan kunt u een klacht indienen bij de gemeente. U kunt een klacht indienen over:
- de persoonlijke behandeling door medewerkers of bestuurders
- het krijgen van te weinig, onjuiste of misleidende informatie
- het niet reageren op uw vragen
Wat moet ik doen?
U kunt op verschillende manieren een klacht indienen:
- Onder het tabblad 'Direct regelen' (zie hieronder). Hiervoor heeft u DigiD nodig.
- Via een brief naar Postbus 11, 5540 AA Reusel. U mag uw brief ook afgeven bij de balie van het gemeentehuis.
- Per e-mail via gemeente@reuseldemierden.nl
- Telefonisch via 0497 - 650 650
- U vertelt uw klacht aan de balie van het gemeentehuis
Zorg ervoor dat u duidelijk aangeeft waarover uw klacht gaat en waarom u deze indient. Geef ook uw naam, adres en telefoonnummer door.
Nadat u uw klacht hebt ingediend, neemt een van onze medewerkers contact met u op. De gemeente handelt uw klacht af binnen zes weken, of binnen tien weken als het een ingewikkelde zaak is. Als de gemeente uw klacht heeft afgehandeld, krijgt u daarover bericht.
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Nationale ombudsman.
Direct regelen
Contactpersonen
Jasper van de Wiel (klachtencoördinator)
- Telefoonnummer: 0497 - 650 650
- E-mailadres: jurdischezaken@reuseldemierden.nl