Als u vindt dat u niet netjes bent behandeld door een ambtenaar of bestuurder, dan kunt u een klacht indienen bij de gemeente. U kunt een klacht indienen over:

  • de persoonlijke behandeling door medewerkers of bestuurders
  • het krijgen van te weinig, onjuiste of misleidende informatie
  • het niet reageren op uw vragen

Wat moet ik doen?

U kunt op verschillende manieren een klacht indienen:

  • Onder het tabblad 'Direct regelen' (zie hieronder). Hiervoor heeft u DigiD nodig.
  • Via een brief naar Postbus 11, 5540 AA Reusel. U mag uw brief ook afgeven bij de balie van het gemeentehuis.
  • Per e-mail via gemeente@reuseldemierden.nl
  • Telefonisch via 0497 - 650 650
  • U vertelt uw klacht aan de balie van het gemeentehuis

Zorg ervoor dat u duidelijk aangeeft waarover uw klacht gaat en waarom u deze indient. Geef ook uw naam, adres en telefoonnummer door.

Nadat u uw klacht hebt ingediend, neemt een van onze medewerkers contact met u op. De gemeente handelt uw klacht af binnen zes weken, of binnen tien weken als het een ingewikkelde zaak is. Als de gemeente uw klacht heeft afgehandeld, krijgt u daarover bericht.

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Nationale ombudsman.

Contactpersonen

Jasper van de Wiel (klachtencoördinator)

Heeft deze informatie u geholpen?